Regnig dag

Idag var vi uppe halv nio, upp och klädde sig sen iväg och sola och sen till stallet för att titta till min gosse, inget vidare väder idag, regn och rusk! Trist.

Väl hemma efter stallet blev det att mysa med Zaga, sen vid middags tid hade jag tänk vila med Zaga, men så klart vilade hon bara en halv timme, blev inte så mycket vila där inte.

Efter att Zaga vilat blev det ett bad för hennes del och sen fick hon middag, nu har jag lagt henne för att vi ska iväg på kalas klockan sex, så fick hon vila nu. Passa på innan vi ska iväg.

Nu har även jag tagit en dusch och ska göra mig i ordning sen ska vi iväg halv sex, ska på kalas hos gammelfarmor & gammelfarfar, det är nämligen gammelfarfar som fyllt år, så det är honom vi ska fira.

Så ser min lördagskväll ut.

Ha en fortsatt bra dag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0