Regn, regn och åter regn

Zaga vilade tills tjugo i ett, då blev det att göra oss i ordning för att bege oss ut på en promenad, dom hade lovat regn i eftermiddag och då tänkte jag passa på att ta en promenad då då kanske man slipper regnet senare.
 
Gick inom biblioteket för att jag skulle hämta Zagas första bok som alla barn får. Tydligen får man en till när dom är 1 år, men när jag kom dit så var där inte öppet, öppnade inte förän klockan tre.
 
Eftersom dom inte öppnade från dess så blev det att jag gick hem till gammelfarmor för besök så länge när dom ändå inte hade öppet. Så det blev en fika där och sen fick Zaga mat där. När vi väl skulle gå igen så klart började det regna, suck. Jävla väder. Regnar varje dag, när ska det sluta egentligen!
 
Hemma strax efter fyra, blöt både jag och Trixie, men Zaga satt skyddad i vagnen, så hon hade bra, lyx! Där hade jag också velat krypa ner när himlen öppnade sig. Usch för regn. Dock blåste det inte idag, så det var ganska skönt att slippa, annars brukar det alltid blåsa här.
 
Nu ska jag snart på börja maten, sambon är hemma sex. så då ska jag ha maten färdig. Resten av kvällen blir bara mys.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0