Ny vecka, nya tag

Inatt har jag sovit riktigt dåligt, kunde inte somna när jag väl skulle sova sen har man vaknat till och från hela natten, riktigt jobbigt!

Uppe kvart över åtta, åt frukost och sen klädde vi oss sen tog jag en långrunda med vagnen, inget regn så man får passa på att ta en runda. Har inte alls varit flitig i helgen med att gå så jag har lite att ta igen!

Nu hemma igen, vinden var lite små kall annars väldigt skönt att komma ut. Zaga och Trixie var också nöjda.

Idag hade jag tänkt att rida, kan ju hoppas sambon slutar lite i tid, annars får jag fråga svärmor om hon kan passa medan jag rider. Skulle bli bättre väder i eftermiddag så det kan man ju hoppas, lite sol tack!

Annars har inte denna dagen något att erbjuda. Vi får se vad som sker!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0