Lång dag med tråkigheter

Idag gick vi upp halv nio, gjorde oss i ordning sen iväg till stallet för att hovslagaren skulle komma klockan 9 men svärmor hade redan fixat och donat.

Har inte kunnat rida på lite över en vecka pga Hugo har gått konstigt, inte haltat eller ömmat men inte velat belasta det ordentligt. Så passade på att höra med hovslagaren om vad han trodde det berodde på, det visade sig att han hade en hovböld.

Bara att boka tid för Vetrinär besök. :(

Fick tid på saxtorp hästklinik klockan två, när vi väl kom dit så öppnade dom upp hela hoven och rensade, sen gips och nu ska han stå inne tills tisdag då det är dags för ny undersökning. Men han ska ut lite på dagen, jag ska bara komma på ett bra sätt att skydda gipset så det inte blir blött! Blir det det så är det kört, bara att gå igenom samma visa igen och göra om, inget jag vill! :(

Tycker synd om min gosse! :( usch.

Full rulle hela dagen pga detta! :(

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0