Jävla huvudvärk

Imorse var vi uppe strax efter sju, då ville Zaga komma upp. Bara för mig att acceptera och kliva ur det varma goa täcket, blev frukost och sen klädde vi oss varmt och tog en promenad till stallet för att titta till min gosse, inget vidare idag direkt, hade ett svullet ben, så man är bekymrad, mera än vanligt! :/ Jag får hoppas på att det lägger sig och inte blir värre!
 
Hemma halv elva igen, då blev det att ta ett litet städryck, plocka undan allt som Zaga asar runt i hela huset och tog en runda med dammsugaren, lika bra när man ändå är i farten.
 
Nu har vi ätit lite lunch och jag har fått en jävla huvudvärk, känns nästan som att det är migrän som kommer smygandes, riktigt hemskt! :/ denna dagen förstörd, jag som hade behövt göra så mycket! FAN, typsikt.
 
Fredag idag, känns inte som det, känns som vilken dag som hellst, det är bara för man är hemma om dagarna och inte jobbar så känns det som man är ledig jämt. Men bara att ta vara på tiden och njuta så gott man kan. Tyvärr kommer den kalla hösten nu och snart är vintern även här, fort går det.
 
Jag längtar redan till våren nu! Vintern är  inget för mig.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0