IDAG SKA JAG VARA FLITIG

Uppe halv åtta, då gjorde vi dom vanliga morgon sysslorna. När vi väl var klara så begav vi oss till stallet för att pyssla om min fyrbenta gosse, tio i nio var jag klar i stallet, trodde inte att jag skulle vara så punktlig med tiden som man lyckas vara idag, för klockan nio skulle vi vara på familjenshus för bus med andra barn. Varit där par timmar så Zaga får busa av sig lite och samt miljöbyta är inte helt fel!
 
Hemma vid tolv då blev det att vila middag för Zaga och nu har hon vaknat, men medans Zaga vilade passade jag på att städa bilen invändigt och nu hade jag tänkt bege mig iväg för att tvätta bilen sen handla mat. Gäller att passa på när orken finns, sen har man vissa måsten som man bara måste göra, så är det bara.
 
Nu iväg, vi hörs senare.
 
Puss från mig,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0