Hovslagare beställd

Har ringt hovslagaren och på onsdag hade han tid att komma och sko om min gamle gosse, av med avlastningsskon och på med andra skor, kostar gör det men ett måste, så har direkt inget val tyvärr. Gör allt för att det ska bli bra med min fina gosse och då gör man det bästa av situationen helt enkelt, då får det kosta vad det vill!
 
Har varit iväg och bror en runda och hälsat på, först lämnade jag av Zaga & Trixie där sen körde jag och solade en runda och sen dit igen för att snacka och ta en fika. Trevligt, nu är vi hemma igen och slöar, ett jävla väder ute och man har bara lust med mys i detta skit vädret, har lust med en promenad men det blir det inte i detta skit vädret, blåser sjukt mycket! Så vi håller oss inne istället.
 
Ska ner till stallet senare, tänkt longera Hugo lite så han får upp konditionen lite och att han får röra sig lite.
 
Annars ser dagen väldigt lugn ut.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0