Härliga fredag

Idag fick man åter sovmorgon tills kvart i nio, skönt att hon vill sova lite längre lite oftare nu, jag klagar inte över sovmorgon! :)

Åt frukost och gjorde både mig och Zaga i ordning, sen åkte vi iväg till kvantum i klippan för att handla vad som behövdes hem.

Efter vi handlat körde vi inom jobb för att hälsa på, väl hemma packade jag upp varorna och plocka undan.

Sen när Zaga vaknade så blev det en långpromenad i det fina vädret, riktigt skönt väder idag! Gillas skarpt! :)

Skulle egentligen träffa Emma nu i eftermiddag men hon fick förhinder, men kommer flera tillfällen att träffas på.

Nu slöar vi bara i soffan, Zaga ska snart ha mat sen ska hon vila sin eftermiddagslur!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0