Full rulle som vanligt

Sorry för dålig uppdatering, haft fullt upp. Igår blev det ingen bloggning pga att det inte fanns någon tid över.

Jobbade som sagt natten och det var en väldigt jobbig natt, Fyfan. Plus att man jobbade en extra timme pga man skulle ställa tillbaka klockan .. Så jobbade 11 timmar i sträck, sjukt trött när jag var hemma strax efter halv åtta. La mig 2 timmar, sen upp och fixa och dona innan man skulle ha gäster klockan 13.00. Firade mig eftersom jag snart fyller år..

Blev en bra kväll och fina presenter har man gått av min släkt och sambons släkt.

Idag gick vi upp åtta, Zaga vaknade även inatt och hade feber och små hosta, stackaren var väldigt ledsen så hon har fått sova hos mamma inatt när hon varit dålig, hon har ingen feber nu men är rosslig i halsen. Hoppas på att det skitet ska försvinna snabbt!

Efter att vi ätit frukost och klätt oss varm så blev det stallet, men Zaga fick mysa med farfar medans jag fixade i stallet och myste med Hugo.

Hemma strax efter 11 och har hunnit med att äta lite lunch och Zaga vilar middag. Så fort hon vaknat ska vi köra till Apoteket för att inhandla Alvedon med mera som behövs som tagit slut.

Annars idag har vi inget planerat, en mys dag eftersom jag haft fullt upp många dagar nu i följd, ingen vila inte.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0