Flitiga på morgonkvisten

Ja inatt har det inte varit så mycket sömn, Zaga har vaknat antal gånger till och från, jag tror att det är dags för tänder nu, hon är lite små gnällig på dagen som hon inte brukar vara annars så är väl tänderna som är på gång skulle jag tro, saglar lite i mellan åt också, så det är nog därför.
 
Vi var iaf uppe halv nio, åt frukost och gjorde oss i ordning. sen begav vi oss ut på en lång promenad. Riktigt skönt att komma ut fast att man är sjukt trött.
 
Känner på mig att detta kommer vara en dålig dag eftersom man är sjukt trött och inte har lust eller ork till något när man inte får sin sömn på natten så blir det så tyvärr. Antagligen har jag det såhär ett tag framåt för tänderna kan ta sin tid att komma, det kan komma och gå! Så jag kan ju hoppas på att få 'lite' sömn iaf. Jag får passa på att försöka ta mig tid att vila på dagen när hon vilar, men tyvärr vilar hon inga längre stunder, kan hända att hon sover 1 1/2 timme, men det händer inte ofta nu förtiden, igår på hela dagen sov hon en timme, fattar inte att hon orkar, sen hör man andra barn som sover 3-4 timmar på dagen och så behöver hon så lite, ja man är en trött mamma kan jag säga, sen när hon väl är vaken är det full rulle för min del! Ja bara att gilla läget.
 
Ja annars idag vet jag inte vad jag ska göra, anatgligen inte så mycket. Hade varit skönt med ugglebadet, men jag har nog ingen ork till det. Sen ingen barnvakt, så det skiter nog sig med det. Men helt klart hade det varit skönt.
Får planera in det nästa vecka istället. Bättre planering.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0