Besök på familjecentralen

Inatt har vi båda sovit bättre, skönt kan jag säga, jag vaknade dock klar vaken vid sex och kunde inte somna om, men jag gjorde ett försök, klev upp när Zaga vaknade vid halv åtta. Vi åt frukost och gjorde oss i ordning, sen vid nio så begav vi oss till familjecentralen för bus med andra barn, samt dans och sång som dom har på torsdagar. Alltid lika roligt, eftersom Zaga tycker om när man sjunger och dansar.
 
Väl hemma så dröjde det inte länge förän Zaga somnade, somnande till fast att jag bytta blöja, så då kan ni tänka er själva hur trött hon var. Hon små gnäller ibland annars när man bytar blöja på henne, eftersom man måste ligga stilla.
 
Nu sover hon och jag sitter vid datar och kollar läget och uppdaterar bloggen.
 
Annars idag har jag inte mycket mera planerat, öppen för vad som hellst, bara att höra av er om ni vill ses eller hitta på något. För idag känner jag mig lite extra pigg! :) Kan ju hoppas på att det håller i sig också.
 
Kommer komma upp lite bilder på Zaga under dagen som man tagit.
 
Puss från mig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0