Besök på Familjecentralen

Idag sov vi tills kvart i nio. Skönt! :) eftersom jag jobba kvällen igår så var det skönt med sovmorgon idag.

Gjorde oss i ordning sen begav vi oss till gammelfarmor för att hämta vagnen och sen vidare till familjecentralen för besök av lek och dans med andra barn. Hemma strax efter tolv, då blev det middagsvila för Zagas del.

När hon vaknat vid ett tog vi en promenad till stallet för att mysa med min gosse lite, skönt väder idag, så man får passa på att vara ute när man väl kan.

Nu hemma igen, Zaga ska snart ha middag, sen hade jag tänkt att tvätta och plocka undan här hemma. Skulle behöva handla lite också, får se om jag gör det ikväll eller imorgon. Märker man.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0