TORSDAGEN DEN 8 MARS

Godmorgon, idag är man uppe i vanlig tid! Upp och åt frukost och gjorde sig i ordning, sen har man badat och bytt på Zaga och snart ska jag klä Zaga och mig själv så ska vi bege oss hem till Emelie ..

Jävla väder man vaknar till idag, jävla snö alltså, inget man har beställt! Långt ifrån, jag hade hoppats på att våren var här nu, men icke, hoppas detta skitet försvinner väldigt fort .. snö är det sista man ville ha nu.
Vintern är över om jag får säga mitt, nu vill man ha vår och lite värme!

Anna ville ha en ny kategori, och det är Zagas outfit, så det kommer att komma snart! :)

nej nu är det dags att klä sig och Zaga sen bege sig hem till Emelie ..

ha en bra dag allihopa

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0