TORSDAGEN DEN 29 MARS

Soligt och fint väder idag, jag gillar läget så länge solen skiner ..
Idag var vi uppe vid nio tiden, åt frukost och fixa det vanliga som man göra alla mornar!

Sen somnade Zaga till en runda efter att hon fått mat, så då passade jag på att ta och städa här hemma, första gången denna veckan eftersom man haft fullt upp alla andra dagar. Man får ta det när tiden räcker till fast att man är mamma ledig så har man att göra alltid! Man skulle haft flera timmar på dygnet enligt mig!

Tvättar också lite här hemma, Zagas kläder bland annat. Så man får undan lite sånt också, efter att jag städat så passade jag på att ta en promenad så Zaga fick lite frisk luft och Trixie fick göra av med lite enerig!

nu kollar jag gårdagens big brother avsnitt och slappar av lite, kan man behöva ibland!

Kanske får besök av Anna idag också, såg hennes kommentar här på bloggen och har skickat till henne att jag är hemma idag, så bara att komma för hennes del :) annars idag blir det nog bara att vara hemma, har bara fart runt dom andra dagarna så kan vara skönt att vara hemma en dag också, dock när man väl är hemma så har man massa måsten som man måste få undan .. typiskt.

nu fortsätta kolla big brother .. ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0