TORSDAGEN DEN 15 MARS

Inatt har man sovit ganska bra, skönt. Sov tills halv tio, då ville Zaga komma upp. Dock var hon knappt vaken en timme, sen somnade hon om i min famn efter att man byta blöja och hon fick mat .. goa unge! :)

Har fått gjort mig i ordning och fått i mig frukost och nu sitter jag och fixar Zagas dopkort, dom är klara det är bra att köpa frimärke sen ska dom skickas iväg, lika bra att skicka ut i god tid så folket inte planerar för något annat, dopet ska vara den 1 juni, blir runt 50 pers. Så en hel del med andra ord. Men ska bli roligt! :)

Idag ska vi iväg och kolla ett hus och sen efter vi kollat det så blir det iväg och storhandla .. första gången vi ska ta med Zaga på handling så får se hur det går, hoppas på att det ska gå bra, utan att hon ska börja skrika eller nått, vi får se hur det går! :)

Annars har man inte så mycket mera planerat för denna dagen, tillräckligt kan jag tycka! ;)

ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0