TISDAGEN GÅR MOT SITT SLUT

Idag var man uppe strax efter åtta, Zaga sov fortfarande då så jag hann med att äta frukost och göra mig i ordning, skönt när man kan ta allt i lugn och ro när hon väl sover, gäller att passa på!

Väckte henne vid nio, då blev det ett bad för hennes del och sen lite innan tio så begav vi oss hem till gammelfarmor & gammelfarfar för det vanliga tisdags besöket! Varit där och ätit middag & sen eftermiddagsfika .. så var man hemma igen vid fyra och sen vi kom hem så har jag & Zaga bara mys, hon somnade nyss, så jag hade tänkt passa på att ta en dusch och sen på med slappekläderna och ta det allmänt lugnt resten av denna dagen ..

ha en fortsatt bra kväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0