TISDAGEN DEN 6 MARS

Godmorgon .. idag är jag uppe före Zaga, hon sover gott än, och jag har redan varit uppe en timme nu, hunnit duscha och äta frukost och göra mig i ordning! Ändå skönt att ha det gjort när hon sover så slipper man tänka och oroa sig för henne!

När hon väl vaknar så blir det ett bad för henne, sen ska vi fara iväg till gammelfarmor & gammelfarfar för det vanliga tisdagsbesöket där, kommer vara där tills lite innan två, för sen ska vi iväg till BVC för nu koll på henne, så ska bli roligt hur mycket hon växt och hur mycket hon gått upp i vikt, dock tror jag inte att det är mycket eftersom hon nu haft en kräkperiod så antagligen tappat en del, men får helt enkelt se hur det går! :) hoppas på att allt är bra iaf!

nu ska jag plocka fram sakerna så allt är redo till att Zaga ska bada .. sen ikväll ska vi till svärföräldrarna för besök, alltså är det full rulle idag!

ha en bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0