TISDAGEN DEN 27 MARS

Snart denna dagen också över .. idag har vi haft att göra, uppe klockan åtta och åt frukost och gjorde mig i ordning sen blev det även ett bad för Zaga och sen när vi var färdiga så tog vi en promenad hem till gammelfarmor och gammelfarfar för ett besök .. varit där hela dagen, hemma vid fem och då blev det bara att byta om och sen vidare till stallet för att fixa med hästarna .. hemma vid halv sju då blev det en dusch och på med myskläderna. sen blev det att göra något att äta och sen nu har man sett ett avsnitt av big brother ..

Resten av kvällen blir det att slöa i soffan och mysa .. underbart!

imorgon blir det en tidig morgon, ska till stallet vid 9 för att svärmor kunde passa Zaga då när jag ska rida en runda, gäller att passa på när man kan och man har någon som vill passa Zaga medans jag rider!

nu ska jag mysa ner mig i soffan ..

ha en fortsatt bra kväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0