TISDAGEN DEN 20 MARS

Hejsan allihopa .. idag var man uppe halv nio, eftersom man skulle iväg till gammelfarmor & gammelfarfar för det vanliga tisdagsbesöket där .. brukar alltid var där vid tio tiden, så även idag var man där vid tio tiden! Hemma vid fyra tiden, så har varit där hela dagen nästan, fick med mig mat hem till sambon så jag slipper stå framför spisen idag .. skönt att ha det bra ibland! :)

Zaga somnade precis så nu sitter man lite framför datan och kollar läget, annars idag ser det ut att bli lugnt, sambon är hemma 6-7 tiden ikväll, så då blir det soffläge och mys resten av kvällen ..

beställde nyss klipptid också, så på fredag ska slitna toppar klippas bort, alltid lika skönt när man kommer ifrån frisören ..

imorgon ska man träffa Emma & Anna, så då går den dagen till det, jag hinner inte bli rastlös iaf, har alltid att göra .. :)

ha en fortsatt bra tisdag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0