SÖNDAGEN DEN 4 MARS

Idag sov vi länge, uppe vid tio tiden, men på helgen får man sova ut känner jag! :) men sova ut vet jag inte att man gör, eftersom man är uppe minst tre gånger med Zaga, så kanske lite mera sömn när man väl kan och Zaga tilllåter det så måste man helt klart passa på! :) Blev som sagt sen frukost för våran del sen har man bara segat framför tv halva förmiddagen och sen plockat undan massa sen gårdagen och tvättat två maskiner tvätt, efter att jag var klar med allt så kom Emelie på besök, så tog vi vagnen & hundarna på våran vanliga tommarsrunda på en timmes tid, tvekade först eftersom det blåste som fan och kyligt, men nu när man väl kom ut och gjort rundan så är man verkligen jätte nöjd efteråt! Känns bra kan man säga ..

Hemma för ett tag sen och nu kollar man lite bloggar, facebook & uppdaterar så klart bloggen för er nyfikna .. ska snart börja på maten och sen blir det lugn söndagskväll för våran del .. äta gott och mysa lite extra, så klart ska man kolla big brother ikväll, bänkad framför tv! :)

haft en toppen helg och hoppas på en bra vecka framför sig ..

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0