SÖNDAGEN DEN 18 MARS

Sovmorgon även idag! :) halv tio gick jag & Zaga ur sängen, skönt att hon vill sova lite längre nu, jag passar på nu när hon väl vill! :)

Igår blev det kalas för Jonna, hemma vid 7 tiden, efter kalaset blev det att åke hem till bror för att kolla hans nya lägenhet, väl hemma så blev det att invänta gladiatorerna och sen lördagsmys ..

idag har det inte hänt så mycket än, jag har fått i mig frukost och sen har jag rensat i Zagas garderob, bort med allt i storlek 50 för hon har 56 nu, här går det undan, växer så det knagar, på torsdag är det dags för efterkontroll för min del och Zaga ska undersökas av doktor för en månaders kontroll samt besök hos BVC, denna veckan är full bokad för min del känns det som om iaf ..

måndag: träffa Emelie
tisdag: till gammelfarmor & gammelfarfar
onsdag: träffa Anna & Emma
torsdag: BVC besök för vägning & mätning av Zaga, besök för en månadskontroll hos doktorn samt efterkontroll för min del.
fredag: inget planerat än! :)

idag är det planerat att åka hem till bror för att äta och spela bingolotto ikväll .. ska dit vid fem tiden.
sen big brother ikväll ..

ha en bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0