ONSDAGEN DEN 14 MARS

Goddag allihopa .. idag är man på toppen humör, solen skiner och vårväder ute, underbart!
Idag var man uppe strax efter åtta, upp och åt frukost och gjorde sig i ordning sen blev det att ta ett städryck här hemma, damma av och dammsuga undan lite, som sagt så fäller Trixie fortfarande så får dammsuga varannan dag annars har man hår överallt, inget vidare ..

Efter att man röjt undan så blev det en promenad i det härliga vädret, gäller att passa på och njuta när solen väl är framme, blåser knappt inget heller idag, så blev en långrunda för våran del även idag! :) rundan tog extra tid idag eftersom man träffade först bror en runda och sen Jenny och sen Elisabeth och även Linda, så blev par stopp som man stod och snacka .. Zaga sov nästan hela rundan, så nu har man en pigg liten Zaga här hemma .. passar på att skriva snabbt här innan hon skriker så man måste roa henne lite ..

Ska snart äta lite sen ska jag ner till stallet för att fodra och mysa lite med min fyrbenta gosse, svärmor skulle iväg på möte ikväll så jag har fodringen ikväll, medans jag fixar så passar faster Mari Zaga den tid ..

ja annars har det inte hänt så värrst mycket idag mera än detta och kvällen kommer vara lugn som vanligt.
soffmys och big brother ..

ha en fortsatt bra dag allihopa. Njut av vädret & solen! :)

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0