ONDSDAGEN DEN 28 MARS

Idag var man uppe vid åtta, åt frukost och sen begav vi oss hem till svärföräldrarna, Faster Mari passade Zaga så tog jag och svärmor en runda på hästarna, dock blåsigt som fan, men det blev ändå av att vi tog en liten runda ..

Hemma vid ett igen, då blev det en dusch, sen blev det lite vila med Zaga sen dröjde det inte länge förän bror ringde och ville att jag skulle köra honom till Klippan, så att det gjorde man .. passade då på att sola en runda när man ändå var i Klippan, så han passade Zaga medans jag solade!

Hemma vid halv sex då satta jag direkt igång med maten, sambon var på väg hem så vi åt åt sen när han kom hem, sen blev det en dusch och nu slöar man i soffan framför tv ..

kväll och snart denna dagen också över, jag hinner knappt med, usch.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0