MYST MED MIN FINA FYRBENTA GOSSE

Snart denna dagen också slut, går lika fort som alla andra dagar ..
sen jag skrev imorse så har jag hunnit med att sola en runda och sen går en långrunda i det fina vädret och när sambon kom hem så hade jag maten färdig och vi åt sen begav jag mig ner till stallet för att mysa med min fyrbenta gosse lite, som vanligt tycker han om att rulla sig i all lera och skit så ni kan tänka er hur han såg ut. Bara för mig att borsta av och se glad ut, dock vet jag att han kommer se samma ut när jag ska ner där nästa gång .. spännande!

kom hem för ett litet tag sen och hade tänkt kolla Big brother live klockan sju sen ska jag ta en lång varm dusch sen invänta dagen big brother .. Zaga somnar ändå inte förän 11 sådär för blir det alltid att man lägger sig när hon väl somnat så hon sover bra på natten, att slippa gå upp på natten är jävligt skönt kan jag säga ..

imorgon ska vi gå upp i tid är det tänkt, ska iväg till gammelfarmor & gammelfarfar imorgon för besök, det vanliga tisdags besöket som vi brukar göra! sen får vi se vad som sker på kvällen ..

ha en bra kväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0