MÅNDAGEN DEN 5 MARS

Godmorgon allihopa. Idag var vi uppe vid nio, sovit bra inatt också, så låt det fortsätta såhär nu! Att inte få så mycket sömn på natten är inget vidare, känns som hela dagen blir förstörd då eftersom man är så jävla trött och på ett jävla humör, men som sagt man får ta det som det är och ta en dag i taget ..

Just nu ligger en trött Zaga i mitt knä, antagligen kommer hon snart att somna, när hon väl somnat så ska jag plocka undan lite och sen göra mig i ordning för att sen åka iväg på en fika runda .. bra början på sin vecka att åka iväg på fika besök .. solen skiner för fullt så jag klagar inte, dock blåser det kallt men detta vädret är bättre än regn iaf!

annars idag får man se vad man ska hitta på, sånt man aldrig vet vad som dyker upp ..

ha en bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

bloglovin byte?:)

2012-03-05 @ 22:30:54
URL: http:// www.nattstad.se/taangs

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0