MÅNDAGEN DEN 19 MARS

Idag sov vi tills kvart över tio, skönt att sova länge! :)
upp och åt frukost och hade morgonmys med Zaga .. efter att man ätit frukost och Zaga somnade igen så passade jag på att städa undan lite och ta en runda med dammsugaren, Trixie fäller än och jag hoppas på att det snart ska sluta så man slipper allt hår överallt!

Efter att man fixat lite så blev det att Zaga fick sig ett bad och för ett litet tag sen så somnade hon, min tröttis .. så nu passar jag på att uppdatera lite och kolla det man brukar göra, sen ska jag sätta mig ner och skriva dopkorten, så att dom kommer iväg snart också!

annars idag händer det inte så mycket, sambon ska jobba länge idag så jag & Zaga får klara oss själva, men det gör vi galant! :) bror slutar vid fyra, sen där efter någon gång så ska jag iväg och sola och han ska passa Zaga medans jag gör det ..

kvällen sen annars väldigt lugn ut.

skulle egentligen träffat Emelie idag, men blev ändrat nyss tills på fredag istället ..

nu ska jag skriva klart addresserna på dopkorten!

ha en bra dag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0