MÅNDAGEN DEN 12 MARS

Idag sov vi tills tio, dock varit vaken till och från och jag somnade inte förän närmare ett, så det var skönt att sova lite längre även idag .. passa på när Zaga vill sova så länge, sen dröjer det inte förän det är tidiga mornar för våran del ..

solen skiner för fullt och jag hoppas på att våren äntligen är här, för mera skit väder med snö vill jag inte ha, inte ett dugg intresserad över att ha det skit vädret!

Idag har vi inget planerat, första dagen på länge, så idag ska vi ta dagen som den kommer, antagligen bara mys och inte göra ett skit, men oftast blir det inte så, man ska alltid massa, men denna måndagen tar vi som den kommer, kan vara skönt ibland ..

får se vad det blir av denna dagen, just nu ligger Zaga och myser i sin filt <3

ha en bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0