LÖRDAGEN DEN 17 MARS

Idag tog jag & Zaga sovmorgon, gäller att passa på! :) lördag & söndagar tycker jag verkligen att man ska få sova längre än vanligt! :) gick upp halv tio, då var sambon redan uppe sen par timmar tillbaka, han har svårt att sova länge, tänk om man hade det som honom att man bara behöver lite sömn, hade varit kanon!

Uppe och ätit frukost och tagit en dusch, sambon är iväg och bytar till sommardäck på min bil sen klockan två ska vi iväg på kalas hos min kusin ..

sen ikväll har jag inte en aning vad vi ska göra, vet inte hur länge vi stannar på kalaset, brukar vara närmare kvällen iaf .. det återstår och se vad det blir av denna kvällen! :)

ha en bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Sanne

Modeblogg med massa olika tips! http://wronginalltherightways.blogg.se

2012-03-17 @ 14:52:54
URL: http://wronginalltherightways.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0