GODMORGON

Godmorgon allihopa. Vaknar upp till fint väder även idag .. uppe strax efter åtta. Dock sover Zaga än, men om hon inte vaknar snart så får jag ta upp henne ändå, för Emelie kommer närmare tio och vi ska ut och gå våran vanliga långrunda innan hon ska iväg och jobba klockan 1 .. skönt att slippa gå själv och att man har underbart sällskap med sig!

Igår kväll så var vi hos svärföräldrarna för att kolla hocky, inte för att jag glor på det men Johan ville så jag följde med ändå istället för att sitta hemma själv med Zaga, så kunde svärföräldrarna passa på att mysa med Zaga också, lite knällig var hon men gick ändå bra! Så det var skönt. Det som är skönt är att vi äntligen hittat en napp som hon börjat ta i mellan åt, så jag hoppas på att hon snart tar det helt och hållet, det är sugbehovet hon är ute efter, men ska nog gå bra snart ..

Duschen avklarad och frukosten nere, nu väntar jag bara på att Emelie ska komma, så ska vi ut i det fina vädret, solen framme, men blåser som fan här idag, mindre roligt eftersom det blir dubbelt så kallt då .. men vi får ge oss ut på våran runda så Zaga får lite frisk luft & hundarna får bli av med lite energi!

ha en bra dag allihopa ..

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0