FREDAGSMYS

Hejsan allihopa. Denna dagen har varit riktigt bra, solen har visat sig och varit riktigt bra väder, stort gilla på det! Gick hemifrån strax efter tio, då blev det en promenad till stallet och svärföräldrarna, efter att fixat Hugo och mys lite extra så blev det att gå in till svärföräldrarna för ett besök också, när man ändå var där, hade tur att båda var hemma idag .. Zaga skötte sig bra idag i stallet, inte mycket skrik utan var mest nöjd, skönt att slippa massa skrik och att hon inte ska vara nöjd ..

Gick hemåt vid ett tiden, sen väl hemma så blev det att äta lite lunch och sen tog jag tag i att tvätta och städa här hemma, så slipper man ta och stor städa i helgen när sambon också är hemma, lite mera tid till varandra och familjen istället! Det ända vi har planerat denna helgen är att vi ska på kalas hos Jonna imorgon klockan två, annars tar vi helgen som den kommer .. får se vad det blir!

Sambon kommer snart hem från jobb, då blir det att äta eftersom jag ska försöka ha maten klar tills han kommer hem och resten av kvällen blir det fredagsmys för våran del, big brother blir det att kolla iaf ..
Blir att vi ska äta kyckling, ris, färska grönsaker och egen hemmagjord vitlökssås, mums! Sen massa gott framför tv, massa snacks så klart .. Har som sagt bestämmt mig för att inte äta godis på veckan eftersom man äter så mycket skit alltid och känner att man inte behöver trycka i sig på veckorna och då planerat att jag bara ska äta godis på helgen, så ändå slänge har jag klarat två veckor utan att äta godis mitt i veckan, får se hur länge jag klarar det ..

Zaga sover just nu, så nu ska jag passa på att göra mat i lugn och ro ..

ha en bra kväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Malin Lyngshede

Va duktig du är med godiset. Första tiden är nog jobbigast så har du klarat 2 veckor redan så går det säkert jätte bra

2012-03-16 @ 21:54:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0