FREDAGEN DEN 30 MARS

Idag var man uppe redan vid åtta, men vi låg och drog oss lite innan vi steg upp .. skönt att bara ligga och vakna till liv lite innan man måste upp!
Gjorde i ordning Zaga så hon var nöjd och sen gjorde jag mig själv i ordning sen begav vi oss till stallet vid tio tiden, myste med min fyrbenta gosse och passade även på att ta en runda på hästryggen medans Zaga blev passad av sin snälla farfar! Skönt att man har såna snälla svärföräldrar som ställer upp!

Hemma halv ett, då blev det att fixa Zaga och en snabb dusch för min del, sen kolla gårdagens avsitt av big brother och nu snart blir det en promenad i blåsten, dock är solen framme, så man får passa på att njuta så länge man kan .. för har hört att det ska bli skit väder i helgen! Kallare och att det ska komma snö, vadå man hatar detta konstiga vädret, fan upp till 15 grader om dagarna nu och nu helt plötsligt ska det komma snö, usch! Jag hoppas på att dom har fel om detta ..

Fredag idag och sambon är ledig i helgen, så då blir det familjemys, har inget planerat denna helgen så jag tar det som det kommer ..

ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0