FREDAGEN DEN 23 MARS

Fredag redan, det bästa är att sambon var ledig idag .. skönt att ha honom hemma lite :)
vaknade vid halv åtta, men försökte somna om men gick inte fast att jag var svin trött .. gick upp vid åtta ..
Zaga sov fortfarande så jag passade på att ta en lång skön dusch sen kom sambon också upp så han fixade frukost till oss, inte helt fel att man får frukosten serverad ..

sen gjorde jag mig i ordning sen iväg till frisören, hade tid halv elva.
på vägen hem därifrån så hittade man en hund springandes lös ingen människa någonstans i närheten, skitig och lerig så den verka ha sprungit långt, helt slut var den också, så tog den med mig hem, som tur hade den på sig halsband med namn och nummer på, så Johan ringde. Johan hade en svag aning om att det var någons hund som han kände och så var det också, vi fick en säck potatis för besväret. Visade sig att hunden löpte och han hade letat efter hunden ett tag ..

nu har sambon åkt iväg för att byta däck på sin bil och jag slöar här hemma, väntar på att Emelie ska höra av sig, då blir det att vi ska gå en runda med hundarna.

annars idag har jag inte en aning om vad som sker, morfar hörde av sig idag och sa att han hade tänkt komma ner imorgon om vi hade tid, och vi har inget planerat imorgon så imorgon vid middagstid ska han komma hem till oss och stanna par timmar .. alltid lika trevligt.

ha en bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0