FREDAGEN DEN 16 MARS

Godmorgon allihopa. Idag är vi uppe lite tidigare än vanligt. Zagas tider som gäller! Har fått i mig frukost och snart ska vi bege oss iväg på en promenad ner till stallet för att mysa med min fyrbenta gosse, passa på när vädret tilllåter och att man har tiden, för idag har vi inget planerat så vi passar på att ta en promenad för att mysa med min fyrbenta gosse lite extra! :)

Zaga ligger just nu och sprallar på sin filt, inte ofta hon vill det utan att hon ska skrika, så jag passar på att njuta just nu! :)

vad som sker annars idag har jag inte en aning om, jag tvättar också lite här hemma idag, lika bra att få undan det, så det inte bara ligger och högen blir bara större och större ..

ha en bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0