FÖRSTA RUNDAN PÅ HÄSTRYGGEN

Idag blev det första rundan på hästryggen efter fyra månaders uppehåll ..
ringde svärmor vid två tiden och fråga om hon hade tid och lust att passa Zaga medans jag tog en runda på hästryggen, eftersom det var länge sen för både mig och Hugo så fick det bli en liten skrittrunda så vi båda kommer igång igen, men fyfan så underbart att sitta på hästryggen igen, som man njöt över att komma tillbaka!

Farmor & Farfar passade Zaga medans jag red och gick hur bra som hellst, lite kinkik var hon i slutet, men det var bara för att det var tid med mat igen, så det var inte så konstigt ..

Efter att man ridigt så bjöd svärföräldrarna på mat och sen blev det att ta in hästarna och fodra medmera, hemma vid sju tiden, har hunnit med att ta en lång dusch och nu slöar man i soffan bara ..

så nu blir det lite familje mys och bara njuta med tända ljus och lite gott.

ha en bra kväll allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0