FIKA BESÖK HOS EMELIE

Blev att man körde inom konditoriet innan man skulle hem till Emelie på en fika .. vi var ju tvugna att ha något gott till fikan .. :) mums. nu har jag kommit hem efter att varit hos Emelie par timmar och hade snart tänkt att ta ett städröj eftersom man har en hund som fäller här hemma så är det inget vidare att ha massa hår överallt, så istället för att reta sig på det så blir det ett städröj för min del idag ..

sambon fick rycka ut inatt för att köra snö, så vet inte riktigt när han kommer hem, antagligen som vanlig tid klockan fyra, övertid även idag för honoms del .. bara att gilla läget.

efter att jag städat så blir det att laga mat, sen när sambon kommer hem så blir det att äta och sen ska jag ner till stallet en runda, pyssla om min fina gosse lite extra idag är det tänkt ..

ha en fortsatt bra dag allihopa.

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0