FIKA BESÖK HOS ANNA

Zaga har varit vaken sen vi gick upp tills kvart över elva, så när hon väl somnade så passade jag på att äta lite & sen göra mig i ordning och klä mig, hon brukar sova en timme nu på förmiddagen, så hon vaknar snart igen skulle jag tro, blev ett bad för henne innan också efter en kräk olycka, inget hon kan hjälpa, det hör till helt enkelt .. så nu är hon ren och fin igen!

Efter ett någongång ska vi bege oss hem till Anna på fika besök, ett tag sen sist som vi träffades så det är på tiden nu igen! :) bara trevligt att komma iväg. Blir att vara där i eftermiddag sen hem för att laga mat och äta sen ska jag iväg och handla, lika bra att ha det gjort innan helgen, så har man vad man ska ha hemma!

ni alla får ha en bra dag ..

puss från mig.


Kommentarer
Postat av: tant Anna :-)))

Tack gumman för trevlig besök & Zaga bara växer & växer,,ett gott tecken på att hon mår bra den lilla envisa prinsessan....kram till er...

2012-03-06 @ 08:42:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0