EN TRÖTT ZAGA

Idag har det varit full rulle, inget ovanligt? haha.
Emelie kom imorse, så blev det en långpromenad med hundarna, dock var det små kallt och blåste som fan, inget vidare egentligen, men skönt att få komma ut och röra på sig iaf! Det behöver man ..

När vi väl var ute och gick så ringde Anne från jobb och undrade om jag inte kunde komma och visa söta Zaga, så blev att vi gick klart rundan och sen lämnade Emelie av Alice hos sig och sen drog vi till jobb vid 12 då alla var inne och hade lunch ..

Fick present till Zaga, dock hade jag redan fått samma sett tidigare men fick så klart byta det så jag var inne och fick till godo kvitto på Nova, så ska köpa där sen när dom får in lite mera nytt och vårkläderna kommer ..

Varit hemma ett tag,Zaga var övertrött när vi kom hem eftersom hon varit vaken antal timmar i sträck, så har försökt att lägga henne ett tag, men nu sover hon så kan hoppas på att hon sover ett tag, för det behöver hon .. har även passat på att sätta igång en maskin tvätt ..

Så nu inväntar  jag sambon sen ska jag laga mat och sen lugnt resten av denna dagen ..
man har hunnit med en del idag, skönt.


ha en fortsatt bra kväll allihopa ..

puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0