TORSDAGEN DEN 5 JULI

Idag sov man tills nio, sambon har semester nu och då passar jag på att få sovmorgon, eftersom han ändå är en morgon människa så passar jag på och njuter lite extra! Gäller att passa på.
 
Väl uppe så blev det att ta ett städryck, sen efter det så blev det att ta en skön dusch och sen närmare två begav vi oss mot frisören, sambon och jag skulle klippas och sen iväg och storhandla mat och väl hemma så packa man upp alla sakerna sen begav jag mig mot stallet för en runda på hästryggen .. underbart att ha häst nu i denna årstiden! Gossen gick väldigt bra även idag, jag är nöjd som bara den hur han går just nu. Toppen!
 
Väl hemma så blev det att ta en dusch och sen åt vi och en god cider till det, kvällsmys till max. Har provat den nya cidern också, härligt att vi har en granne som åker till Tysklad ofta så vi köper billigt av han .. så man får hem vad man vill och beställer, toppen. Har hämtat hem par flak både cider och öl idag, mums. så helgen är räddad med massa gott.
 
Maten är nu nere så nu blir det efterätt, ska provsmaka sandwitch glassen, se om den är något gott.
 
ha en fortsatt bra kväll alla.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0