TISDAGEN DEN 3 JULI

Idag var man uppe vid nio, skönt med sovmorgon!
Sen strax efter tio begav vi oss hem till gammelfarmor & gammelfarfar för besök, det vanliga tisdagsbesöket. Sen efter middagstid så blev det iväg hem till min kusin och hämta lite saker och sen passade jag på att tvätta bilen när jag ändå var i Klippan, så nu är den fin igen, dröjer inte länge förän den ser ut som fan igen, så är det att bo på landet, tråkigt nog!
 
Kom nyss hem, tänkte snart ta en promenad i det härliga vädret och njuta lite av lugnet, blåser knappt iheller idag, så det är skönt, blåser alltid annars här så det kan vara skönt med en promenad! Man får passa på ..
 
annars idag händer det inte så mycket. kvällen ser väldigt lugn ut.
Men som sagt allt kan förändras, vet inte vad sambon har tänkt än, vi får se. Jag känner för en lugn kväll iaf.
Hade varit väldigt skönt.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0