STÄDRYCK AVKLARAT

Idag fick man sovmorgon tills halv tio, skönt. Blev upp och äta frukost då sen ta tag i lite tvätt och ett städryck här hemma, eftersom vi ska iväg imorgon bitti tidigt och vara borta par dagar så kan det vara skönt att komma hem till ett rent och fint hem, än att komma hem till ett jävla kaos, så lika bra att få det gjort idag kände jag! Jag lär vara nöjd när jag kommer hem om inget annat.
 
Nu slöar man bara i soffan och sambon roar Zaga, ska iväg och rida sen med Jenny icg svärmor, kan ju hoppas på att blåsten lugnar ner sig, för just nu blåser det som fan och har gjort sen igår kväll! Dock är solen framme så man ska inte klaga för mycket. Men kunde varit lite sol/bad väder, då hade jag inte klagat över att det blåste 'lite'
 
Man kan ju hoppas inte att sommaren är över än iaf, för denna sommaren har ju verkligen regnat bort! usch ..
 
Annars idag har vi inget mera planerat, ska grilla ikväll annars lugnt eftersom vi ska fara iväg tidigt imorgon bitti mot Blekinge. Ska först inom Morfar och vara där hela dagen imorgon, sen hem till Mormor och stanna tills Onsdag, sen när vi ska hem på Onsdag så ska vi inom mina kusiner med familj i Karlshamn. Roligt att få träffa alla igen, senast var på Dopet, eftersom vi inte ses så ofta alla så kan det vara lite extra roligt att träffas ..
 
Ha en fortsatt bra dag allihopa.
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0