ONSDAGEN DEN 4 JULI

Idag gick man upp strax efter nio, blev direkt på med bikini och sen ut och steka i solen! Gäller att passa på när den väl är framme, har invigt våran nya pool idag, så det var verkligen på tiden att vi fick lite sol och värme idag, den har varit saknad!
 
Har legat vid poolen hela dagen och sen runt sex tiden så begav jag mig mot stallet för att rida en härlig runda på hästryggen med svärmor. Kom hem vid halv nio och då blev det en dusch och nu har sambon lagt Zaga och nu slöar jag i soffan med en cider i näven, härligt att njuta en lugn kväll såhär ..
 
så nu myser jag ner mig i soffan ett tag innan sängen kallar, jag är nöjd med denna dagen! :)
 
Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0