MÅNDAGEN DEN 2 JULI

Ja man har haft fullt upp par dagar, därför dålig uppdatering!
Igår var man uppe vid 7, sen vid 8 bar det iväg mot High Chaparall. Så det blev en hel dag där, åkte dit för att kolla Western showen med fina hästar och när vi ändå var där så kollade vi även high chaparalls show. Blev en toppen dag, hemma strax efter nio, då var jag ganska slut i kroppen.
 
Uppe strax efter nio idag och då blev det frukost och lite morgon mys, sen vid halv elva gav vi oss iväg mot svärföräldrarna där sambon redan var, så blev det att jag & svärmor tog en runda på hästarna och Zaga fick mysa med farfar & pappa medans vi tog en långrunda på hästarna. Red även förbi Maria för att kolla hennes nya nykomling, en söt liten fölis! :)
 
Efter vi red så blev det även en fika. Så var hemma strax efter fyra, och då blev det ett litet städryck här hemma. Så nu är man färdig med det och sambon lagar nu mat, vrålhungrig är man. Så det ska bli gott med mat nu känner jag! :)
 
Full rulle även idag, så idag har vi inget mera planerat. Lugn kväll framför mig, ska bli skönt.
 
Kommer komma upp lite biler från High Chaparall sen ..
 
puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0