JULEN NER PLOCKAD

Ja nu är man trött på allt som har med julen att göra, jag har inte haft någon julkänsla alls detta året och lär inte få det iheller, så nu har man plockat ner allt och storstädat, det har varit dagens sysselsättning antal timmar sen man vaknade imorse, tråkigt att göra det men nu är det gjort och allt är som vanligt igen!

Har nu slängt mig på soffan för en vilo paus, min rygg tar stryck av detta tyvärr, får ont i svanken och uppåt, riktigt jobbigt, nu man känner av att man är framtung att hålla på ett antal timmar och röja undan och städa .. men nu är det äntligen gjort och jävligt skönt är det!

Har plockat upp köttfärs från frysen, får se vad det blir till middag idag, jag har själv ingen aning om vad jag har tänkt att göra med det, får väl se när det väl är dags att tilllaga det vad man är sugen på då! :)

Annars idag har man inget mera planerat, tar kvällen som den dyker upp.

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: buan

Hej!

Skulle bara vilja informera om en petition på min blogg. Skriv gärna under den! Det är gratis.

Det handlar om djur och fyverkerier. Du hittar länken på min sida.

Tack så mycket om du skriver under!

2012-01-02 @ 16:15:32
URL: http://buans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0