LÖRDAGEN DEN 18 FEBRUARI

Dagarna rullar på som vanligt, lördag idag och idag har man inte fått så mycket gjort direkt. Haft en jobbig natt med Zaga, varit uppe nästan hela natten med henne pga hon inte ville sova, hoppas på att denna natten blir bättre än den som varit! Uppe lite innan åtta, blev det frukost och allmänt lugn morgon, sen har man tvättat en maskin tvätt och sen har Matthias från Johans jobb varit och hälsat på .. Nu blir det allmänt lugnt, Zaga sover till och från och gnäller lite till och från så ingen lugn och ro har man i detta huset idag, hoppas på att detta är ett tillfälle hon är på detta viset, dock vet jag att det kommer att hända flera gånger eftersom en bebis inte alltid kan vara tyst ..

Nu blir det att kolla tv och senare ska vi iväg hem till Mari & Matthias för att äta och kolla melodifestivalen .. Annars händer det inte mycket mera  denna dagen, regning och tråkigt. Lite vår & sol hade inte varit helt fel just nu!

Ha en bra lördag allihopa.

Puss från mig.


Kommentarer
Postat av: Annika

Hej. Nu har du chansen att ta del av mina 150+ besökare. Du behöver endast klicka på bilden i detta inlägg: http://blogofphoto.blogg.se/2012/february/klicka-fa-en-lank.html#comment och berätta till vilken sida du kommer till och då kommer du få en länk.



Jag ber om ursäkt om du inte vill ha såna här kommentarer!

2012-02-18 @ 18:50:09
URL: http://blogofphoto.blogg.se/
Postat av: Cornelia

Fin blogg! Allt bra annars? / Cornelia :D

2012-02-19 @ 11:09:11
URL: http://corneliaeverytime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0