HAFT BÄSTASTE MARI PÅ BESÖK

Precis när jag var klar med städandet så dök Mari upp på besök, hon hade bakat lussekatter så hon lämnade även två påsar till oss, kan ju säga att det uppskattades verkligen .. var ju tvungen att provsmaka direkt, riktigt goda! 

Efter att hon varit här så blev det stallet för min del, massa mys med min fina gosse, hade som vanligt rullat sig i värsta leran så man hade att göra, det tråkiga är att man vet att han kommer att rulla sig i skiten direkt ..

Så nu har jag kommit hem igen, blev snack med svärfar också som alltid, har tänt upp massa mysig ljus och beslysning här hemma och hade tänkt påbörja maten, dock blir det bara mat till mig själv eftersom sambon slutar lite senare, han visste inte riktigt när han slutade .. får se vad jag ska laga, har inte bestämt mig än! alltid lika jobbigt att hitta på något som man är sugen på!

Ikväll blir det soffläge och mys, även Bonde söker fru .. kvällen är räddad!

Puss från mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0