FARS DAG IDAG

Jaha idag är det som sagt fars dag, ska inte fira pappa idag eftersom vi alla träffades förra helgen, min syster yster har också en bit att köra, så nästa riktiga stora träff blir på Julafton har vi planerat in, då kommer lite släkt från blekinge också, kommer bli en mysig julafton känner jag, full rulle om inget annat!

Så istället blir det att fira farsdag hemma hos sambons farmor och farfar där vi ska samlas och fika. Att fira farsdag tycker jag egentligen är inget speciellt, men men .. Ska vara där vid tre tiden så där blir det att vara i eftermiddagen, sen efter det blir det hem och byta om och bege sig iväg till stallet till min gosse, lite mys och fodring, hoppar över ridningen idag eftersom det hinner bli mörkt när man kommer ner till stallet .. så det får räcka med lite mys idag! Han blir nog lika nöjd över det.

Har hunnit med lite här hemma, städat undan lite, tömma diskmaskinen och dammsugat, vikt ihopa tvätt och tvättat en ny maskin och nu hänger sambon upp det, något kan han ofra sig att göra iaf!

Snart blir det att göra sig i ordning, har bara lyckats ta på mig myskläderna och håret står åt alla håll och kanter! ;)

Puss från mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0