URSÄKTA MIG

Vill bara usräkta mig lite, jag gnäller ganska mycket nu, men jag har min förklaring till detta också, så har ni ingen lust med att läsa massa negativt, så kan ni lika bra sluta läsa min blogg, alla har vi våra dåliga dagar och om något sker som är jobbigt så är det klart att man vräker ur sig negativt, inte så jävla konstigt om jag ska vara ärlig, accepterar ni inte läget så bara stick, inte ett dugg intressrad av massa gnälliga kommentarer, detta är till en viss person som jag vet som inte kan stå för vem hon är, istället skriver man anonymt. pinsamt värre.

& vad jag vet så är det min blogg och jag skriver precis vad jag vill i den.

det var bara det jag ville just nu. tack o hej.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0