UPP & NER

Ja det är de verkligen, allt och inget är upp och ner, inget är som vanligt iaf. Behöver inte gå in på det mera eftersom det är negativa saker, tyvärr ..

Igår när man väl kom i säng, så kunde man inte somna, uppe en runda vid 3 för att dricka sen kröp jag ner under täcket igen, lyckades somna om iaf, helt underbart att bara få sova. Värsta jag vet att ligga och vända och vrida mig, alla tankar och funderingar kommer nämligen fram när man bara ligger där .. sånt är livet!

Uppe vid tio idag, tur man hade ljudet av på mobilen, annars hade man nämligen blivit väckt av massa sms, ingen höjdare när man vill sova .. men jag fick sovmorgon iaf, riktigt skönt. Ska man nog överleva dagen/kvällen på jobb. Dock vet jag ändå att jag kommer ha en jobbig natt, för något jag är just nu är 'väldigt' nervör för morgon dagen :/ usch .. jag vill inte! men måste ..

Direkt när man kom upp blev det ut med hundarna och sen iväg till stallet för att pyssla om och göra vid såret på min älskling .. ser ut att gå på bättringsväg, men såret är öppet än, så gäller att hålla det rent så man slipper massa infektioner och skit, usch. Tur att det fortfarande är kallt .. gör saken lite bättre! Jag hoppas på att det läker snabbt iaf! För mera otur vill jag inte ha, kan räcka med det jag har haft!

Idag är det jobb som gäller, mellan 13.15- 21.45. rolig dag framför mig, usch inte ett dugg känner jag. Hade hellre bäddat ner mig under ett stort fluffigt duntäcke och legat där resten av dagen, inte ett dugg på humör.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0