UNDERBART VÄDER

Godmorgon får man väl säga, gick ur sängen för knappt en timme sedan, legat halv vaken en timme eller nått. Hade ingen lust alls att gå upp när jag väl vaknade så låg kvar ett bra tag och hade mys med Trixie ..

Nu är man uppe iaf, ser att det är helt undebart väder ute, så hade tänkt att ta på mig ridkläderna och bege mig iväg till stallet för att rida på min älskling, helt klart ska Trixie få följa med på rundan, så hon får springa av sig lite hon också ..

Lite smått om gårdagen, den blev perfekt. Fest hos Mia, sen blev det harrys, kan inte säga mera än att det blev en trevlig kväll! :)

Kommer komma upp bilder från kvällen, nu kan jag inte sitta här inne längre, ut och njuta av vädret! :)

Puss från mig.

Kommentarer
Postat av: elina

Hej! Vill du tjäna pengar snabbt och enkelt? jag är medlem på en jätte bra sida och kör med att värva andra och man får 5 spänn för varje person som blir medlem. Så jag hoppas du blir medlem, skulle va jätte gulligt! Det är hur enkelt som helst och det går ganska snabbt att tjäna extr pengar i fickan. Jag tjänade ca 90 spänn på en timme och nu har jag 210!:) Hoppas du blir medlem nu du också!

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Om du inte gillar reklam så ber jag om ursäkt!

Tack, kram!

2011-02-12 @ 14:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0