SÖNDAGSMYS

Duschen avklarad, nu ska man bara uppdatera lite sen ska jag bege mig iväg, ska först lämna älsklingen så han kan hämta sin bil nere i kvidinge, sen fixar han bingolottor till oss ikväll och handlar hem lite nödvändigheter medans jag beger mig iväg till Klippan för att först hämta Mia sen hämta bror hemma hos Pappa, sen ska det lagas flygande Jakob och massa onuttigheter, mums. Bara ätit frukost idag, så ni kan tänka er hur hungrig jag är just nu, hungerna är maxad.

Funderar på om man ska fixa kladdkaka till efterätt, eller kanske blir det för mättande med allt annat. Ska få plats att trycka i sig massa chips och godis vid bingolotto .. helt klart blir det kort spel i pauserna. Kommer bli en toppen söndagskväll som alla andra. Så nu önskar jag er alla en bra kväll.

Puss från mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0